Fotoğrafım
Türkiye
Bir zamanlar ful yaprakları adında bir çiçek kız vardı.Saçları tuhaftı.Bir tutamı domates kırmızısı,perçemleri havuç rengi,kalanlarsa ahududu şerbeti gibi kızıldı.Pembe gözlükleriyle dünyayı ve insanları koşulsuz sevmeye kararlıydı ama gerçekleri görmesi zaman almadı.Canını yakanlardan kurtulmayı denedi, doğrulup toparlandı,gözyaşlarını sildi ve aynaya baktı. Gülümseyerek kendine bir söz verdi.Çiçek kızın hayattaki serüveni her daim taptaze ve rengarenk olacaktı... İletişim : fulyapraklari@hotmail.com

değer verenler

12 Ocak 2009 Pazartesi

"Kaybettiklerimiz..."

Bir yerlerde bir şeyler yapıyorum.
Evet evet bu albümü her dinleyişimde beynimin kıvrımlarında geçmişimin o dönemine dair bir şeyler canlanıyor. Bende çok sık olur bu, bir albümü en fazla dinlediğim dönemde ne yapıyorsam, uzun zaman üstüne yeniden dinlediğimde o zamanlar yaşadığım yerlere giderim sanki.
Bu şarkılar 2004-2005 dönemime ait, hayatımın ipinin ucunu en fazla kaçırdığım dönem:) Arayışlarımın ardının arkasının kesilmediği, yanlış üstüne yanlışlar yaptığım, dağıttığım, inancımın yok olduğu, kendimi tanıyamadığım bir dönem:)
Özgürlüğümü çok derin yaşıyordum, aklıma eseni yapabiliyordum, gergindim, isteksizdim, savruluyordum.
Bütün bunların bitmeyeceğini hayatıma yapışıp kalacağını düşünüyordum.
Aslına bakarsanız hayat hep altın tepsiyle önünüze bir şeyler sunar, bazen fark ederiz bazen fark etmeyiz ama fark etsek ve tepsiyi kabul etsek bile mutlaka bir başka şekilde bir şeyleri çekip alır bizden.Yani asla ama asla her şey düzgün gitmez.
O yüzden elimizdekilerin değerini sahip olduğumuzda bilmemiz gerekir.
Sağlığınızın, ailenizin, sevgilinizin, arkadaşlarınızın, dostlarınızın, işinizin ya da en ufacık bir detayın bile kıymetini bilin.
Çünkü inanın bana elinizden kayıp gittiğinde değerini anlamanız pek de işinize yaramıyor...

1 yorum:

Robin Goodfellow dedi ki...

bazen fırsat ayağımıza gelir ama biz bunu değerlendiremeden gider öyle kalakalırız.

EMEĞE SAYGI

Internet-Gazete-Dergi ve her türlü basılı yayın için geçerlidir : Yazılarımdan ismim ve adresim link gösterilmek suretiyle alıntı yapılabilir. İzinsiz emek hırsızlığı durumunda hakkımı "hukuki çerçevede" sonuna kadar arayacağıma emin olabilirsiniz.Emeğe saygı gösterdiğiniz için teşekkürler!