Fotoğrafım
Türkiye
Bir zamanlar ful yaprakları adında bir çiçek kız vardı.Saçları tuhaftı.Bir tutamı domates kırmızısı,perçemleri havuç rengi,kalanlarsa ahududu şerbeti gibi kızıldı.Pembe gözlükleriyle dünyayı ve insanları koşulsuz sevmeye kararlıydı ama gerçekleri görmesi zaman almadı.Canını yakanlardan kurtulmayı denedi, doğrulup toparlandı,gözyaşlarını sildi ve aynaya baktı. Gülümseyerek kendine bir söz verdi.Çiçek kızın hayattaki serüveni her daim taptaze ve rengarenk olacaktı... İletişim : fulyapraklari@hotmail.com

değer verenler

31 Mart 2009 Salı

"kısa kısa"

Benim gibi hayattan ciddi beklentileri olmayan bir insansanız, bahar ayının ferahlığı, tazeliği, canlılığı bile sizi mutlu etmeye yeter.Internetteki havadurumnu sitelerinden haftalık tahminler alır, sonuçlarına sevinir, her güneşli gün için bir gülücük verirsiniz:) Ben az önce baktım, bahar tamamen geldi diyenleri yanıltacak sonuçlar var çarşamba gününden sonra, neredeyse 18 dereceden 9 dereceye düşüş...Son soğuklar diyelim, bitsin diye umutlanalım...
Yoğun bir iş temposundayım yine, bir takım aksaklıklar yaşamadım da değil, zaten onlarla uğraşmaktan yazmaya fırsatım olamadı.
Karıncalarım sıcak havanın kendilerine sunduğu her türlü nimetten faydalanıyorlar, bahçede atlıyor,zıplıyor,koşuyorlar...Biz ise yetişkinler olarak baharın geldiğine seviniyoruz elbette ama o güzelliği yaşayacak vakti bulmak için bir hafta çalışıp haftasonunu getirmemiz gerekiyor...
Üstelik benim gibi gastrittten muzdaripler bilir ki bahar ayları midenin "ben burdayım ve hayatını kabusa çevireceğim" ayıdır! Dün gece ağrıdan kıvrandım, bugün hala aynı, mayısa kadar bu süreç böyle devam eder, her yıl bahar aylarına rastlar mide doktoru ziyaretlerim:)
Bir yandan da gün sayıyorum, gelecek hafta pazar sevgilimi askere uğurlayacağız.Günler yaklaştıkça durumun ciddiyetini kavrıyoruz ama içim çok rahat, artık bu işin hayırlısıyla tamamlanmasını ve hayatımıza bir yön vermeyi bekliyorum...

Okuduğunuz üzre, pek de keyfim yok, sadece bekliyorum,
Güzel günler gelecek, biliyorum!

9 yorum:

ıvır zıvır dedi ki...

güzel günler gelecek elbet ...:)

çünkü güzel günlerde bizim için vardır..
eee biz insanız ;)
şimdiden hayırlı teskereler diliyorum...

Unknown dedi ki...

sayılı gün çabuk geçiyor.benim eşimde biz evliyken gitmişti askere kısa dönemdi.umarım sizde çabuk atlatırsınız.

üşüƬüƘ ƤƦЄƝƧЄƧ dedi ki...

geçmiş olsun... askerliğe gelince allah yardım etsin inş çabuk geçer sevgiler

Unknown dedi ki...

Hayırlısı ile asker yolu bekle,en hızlı tükenen zamandır,askerlikte biter.
Her şey istediğin gibi olsun inşallah.

guguk kuşu dedi ki...

geçmiş olsun canım, diğer konuya gelinceee: korkma korkma sustum:)

kardelen dedi ki...

Bak bu soğuk haberine çok üzüldüm ben artık bahar geldi diyordum neyse onuda atlacağız artık. Asker yolu gözlemek çok zor birşey olsa gerek ama herkese nasip etsin vatan borcunu yerine getirmek ayrı bur gurur. sizin adınıza çok sevindim. İnşallah bir an önce kavuşur ve yapmak istediğiniz herşeyi gönlünüzce yapabilirsiniz sevgilerimle...

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Merhaba:) Sizin sevgiliniz gidecek, benim eşim dönecek:) Bizim 1,5 ayımız kaldı. Benim eşim de kısa dönem olarak yapıyor askerliğini. Zaman o gidince çok zor geçiyor o yüzden psikiolojik olarak hazırlanmak ve olumlu olmak çok önemli! Tabiki çok zor bu yadsınamaz ama iyi ki kısa dönem şansı var. Şimdiden hayırlı tezkereler! Allah kavuştursun!

...RiGoR MoRtiS... dedi ki...

güzel günler göreceğiz, güneşli günler ;)

Robin Goodfellow dedi ki...

son soğuklar son üzüntüler olsun
bari kışa kadar ara versin.

EMEĞE SAYGI

Internet-Gazete-Dergi ve her türlü basılı yayın için geçerlidir : Yazılarımdan ismim ve adresim link gösterilmek suretiyle alıntı yapılabilir. İzinsiz emek hırsızlığı durumunda hakkımı "hukuki çerçevede" sonuna kadar arayacağıma emin olabilirsiniz.Emeğe saygı gösterdiğiniz için teşekkürler!