Fotoğrafım
Türkiye
Bir zamanlar ful yaprakları adında bir çiçek kız vardı.Saçları tuhaftı.Bir tutamı domates kırmızısı,perçemleri havuç rengi,kalanlarsa ahududu şerbeti gibi kızıldı.Pembe gözlükleriyle dünyayı ve insanları koşulsuz sevmeye kararlıydı ama gerçekleri görmesi zaman almadı.Canını yakanlardan kurtulmayı denedi, doğrulup toparlandı,gözyaşlarını sildi ve aynaya baktı. Gülümseyerek kendine bir söz verdi.Çiçek kızın hayattaki serüveni her daim taptaze ve rengarenk olacaktı... İletişim : fulyapraklari@hotmail.com

değer verenler

14 Nisan 2009 Salı

"kafam kazan gibi.."

3 gecedir doğru dürüst uyuyamıyorum, sanırım sevgilimi askere göndermenin geçici yan etkileri. Bir de bir türlü gelemeyen ama etkilerini kendinden önce bize ulaştıran bahar ayının hediyesi klasik "alerji" yüzünden sinüslerim tıkalı!Doktor damla, ilaç verdi ama baş ağrısı bir türlü geçmek bilmiyor, bir tuttu mu ne uyku ne bişi...
Bunlara ek olarak da üst kata yeni taşınan kiracıların gecenin 11'inde koltuk, dolap vs. eşyaları çekiştire çekiştire yerleştirmesi, ellerindekileri patır patır yere düşürmesi, topuklu ayakkabıyla evde gezmesi gibi gibi etkiler de var...
Anlatabidiğim kadarıyla kafam adeta bir kazan,
Burnum,alnım dolu, ilaç neden fayda etmedi anlamadım, sinüs ağrısı için kafamı duvara vurup patlatsam nasıl olur?
Ve iş yerideyim, masamda devasal bir dosya bakıyor bana yandan yandan.
Kendi işim olmayan bir şeyler hakkında istatistik raporu hazırlayacağım, benim işim bu değil nerden de bana geldi nasıl oldu bilemiyorum. Benim işlerim mi?Yığıldı, duruyor öylece...Karıncalardan masa başı işlere fırsat kalmıyor ki,burası garip bir kurummuş gerçekten de!
Adaçayımı soğutmadan içeyim bari, faydası dokunur..
Herkese iyi sabahlar, dilerim her şey yoluna girecek.

20 yorum:

Adsız dedi ki...

böyledir bahar, çarpa çarpa gelir :)
adaçayı iyidir, beş altı fincan günde...
esasında belki de tümünün esas sebebi sevgilinin askere gitmesidir. zira üzülünce insan, sistemi bozulur, bağışıklık filan kalmaz.

Ful yaprakları dedi ki...

aynen öyle gelmeden çarptı beni, zaten umudum kalmadı gelecek mi acaba?
belki de hepsi psikolojiktir, ama uykusuzluk ve şu baş ağrısı berbat bişi.off off evde yorganın altına gömülüp uyumak vardı ya şimdi...

Ateş Böceği dedi ki...

Asker yolu beklemek kolaymı sandım cicim biraz zordur endişe bir yandan diğer yandanda özlem hepsi birleşip birda tam mevim değişikliğine denk gelirse işte baharda böyle çarpar insanı :))Geçmiş olsun sevgiler..

Ful yaprakları dedi ki...

ahh ahh zormuş be ateş böceğim,
en azından güneş sıcacık bi yüzünü gösterse de onunla avunsak:((

UykusuZ dedi ki...

güneşli sıcacık bir hava var İzmirde. Sabah 4 te yatıp 7 de kalktım, havaalanından bir arkadaşı akıp şirkete geldik. Bizim mahalledeki fırından mis gibi lor peynirli börek aldım, çay da yeni demlenmiş.
En kısa sürede deniz havası al, çok iyi gelir

beenmaya dedi ki...

ah sinüzit ağrısı bilmez miyim ne fenadır...çok geçmiş olsun dikkat kendne...

Ful yaprakları dedi ki...

ya uykusuz ağlamak istiyorum, yok böreğe imrendiğimden değil, deniz havasına gerçekten de ihtiyacım var benim.haftasonu deniz görmeliyim!

Ful yaprakları dedi ki...

ya beenmaya'cık, geçmiyor bu ağrı ya, sinüz açıcı kullanıyorum ama ıhh..

İDEA dedi ki...

Geçmişolsun FUL.

Ayca Karaoglan dedi ki...

ahhh kuzum ben bilirim o pis ağrıyı. sinsi sinsi ağrıtır başını... ilaçlarını düzenli kullan, işe yaramaz görünse de yarıyor valla. bir kaç güne azaltır sinüslerindeki şişi. ben sadece burun spreyi kullanıyorum. en azından hapşuruğumu azaltıyor. kolay gelsin tatlım. öptüm çok...

Adsız dedi ki...

Şu komşuların duyarsızlıkları insanı normal zamanda çileden çıkartır ki,hastayken durum daha da kötü. Geçmiş olsun.

Papatya dedi ki...

Çok geçmiş olsun ,sinüzit agrısı berbat bişeydir bilirim umarım kısa zamanda iyileşirsin

Ful yaprakları dedi ki...

Ayça'cım sinüs açıcı ve sprey verdi ama bu sinüzite döndüyse o zaman iltihaplanma başladı demektir bi iki güne geçmezse kontrole gideceğim tekrar.
alerji beter bişi ya:))

Ful yaprakları dedi ki...

Esra'cım çok teşekkürler:)

Ful yaprakları dedi ki...

IDEA'cım,
çok teşekkürler geçicek işallah!

Ful yaprakları dedi ki...

Evet Kerim, gece eşya yerleştirmek de neyin nesi ya,zaten kafam kazan gibiydi uff

meltem dedi ki...

evet baharın bize yaptıklarıyla ilgili bi yazı yazmıştım bilmem denk geldinmi ama inan öyle
bahar kimine yorgunluk kimine bezginlik kimine hapşuruk kiminede aşk getiriyo sevgilimin de saman nezlesi varda :)
bu arada allah kavuştursun hayırlı teskereler diyorum
sevgiler

Ful yaprakları dedi ki...

Meltem'cim çok teşekkürler,
amin amin kavuşalım inşallah bir an önce,
bugün hiç konuşamadık mesela içim bir hoş :((

GeCe dedi ki...

geçmiş olsun ben de yeni kalktım şimd çok korkuyorum

Adsız dedi ki...

alerji deyince, kime alerjisi var acaba diye düşündüm.. sen de hiç düşündün mü?

EMEĞE SAYGI

Internet-Gazete-Dergi ve her türlü basılı yayın için geçerlidir : Yazılarımdan ismim ve adresim link gösterilmek suretiyle alıntı yapılabilir. İzinsiz emek hırsızlığı durumunda hakkımı "hukuki çerçevede" sonuna kadar arayacağıma emin olabilirsiniz.Emeğe saygı gösterdiğiniz için teşekkürler!