Fotoğrafım
Turkey
Bir zamanlar ful yaprakları adında bir çiçek kız vardı.Saçları tuhaftı.Bir tutamı domates kırmızısı,perçemleri havuç rengi,kalanlarsa ahududu şerbeti gibi kızıldı.Pembe gözlükleriyle dünyayı ve insanları koşulsuz sevmeye kararlıydı ama gerçekleri görmesi zaman almadı.Canını yakanlardan kurtulmayı denedi, doğrulup toparlandı,gözyaşlarını sildi ve aynaya baktı. Gülümseyerek kendine bir söz verdi.Çiçek kızın hayattaki serüveni her daim taptaze ve rengarenk olacaktı... İletişim : fulyapraklari@hotmail.com

değer verenler

14 Ağustos 2009 Cuma

"Neslim tükeniyor!"

Su katılmamış süzmelerle çalışmak zorunda olmak bazen beni çıldırma noktasına getiriyor.
Diyeceksin ki ful onlar da Allah'ın bir kulu neden böyle söylüyorsun?Ama öyle işte...
Şu hoparlör fatihi vardı ya benim, kıran yenisini almayan ve benim gibi meleğe
deve gibi kin güttüren kişi, aylarca bekledim söyledim yok,müziksiz hayat geçer mi,hele kalitesiz bir ses sistemiyle hayat geçermi? Yok tabii çare yok,gittim yenisini aldım,süper kalite ses ama kablo kısa geldi bari dedim hoparlör almadın bi kablo bul bana ya da bi adaptör al! Yok yüzsüzlük dizboyu ya hiç bir tepki yok.
Ne kadar bilirsen bil anlatacakların karşındakinin anlayacağı kadardır demiş ya Mevlana, ne güzel söylemiş yüreğine sağlık!Ben ne dersem diyeyim,ne kadar anlayış, hoşgörü, merhamet, iyi niyet dersem diyeyim neticede salak yerine konduğumun farkındayım ve bu insanlarla tüm gün yüzyüze bakma zorunluluğun var ki adamın aklını alır cinsten bu!Kafa göz haydaaa sen misin bunları yapan diye saldırmak istiyorsun bazen...
Bir yanda para içinde yüzüp de bir şeyleri bedavaya getirmeye çalışan sevgili yöneticilerimle çalıştığım dostlarımın arasında kalan ben, diğer yanda karıncalarıma olan özlemim(masaüstü resmi yaptım onları sürekli bıcır bıcır seviyorum..)bir başka yanda da kendine koyduğum ve uygularken gerçekten de kendime "aferin" dediğim kurallarım var...
Kurallarımı uygulamaya devam edeceğim kesin, ama arada bir de alnımın ortasındaki damar şişmiyor değil, 1..2..3..4..sakin sakin nefes al nefes verrr:))
Ben tatil dönüşlerinde minik süprizler alırım, öyle insan kayırmam işte, arkadaşlara, işyerlerindekilere, müdürüme falan..ufak tefek şeylerdir ama maksat anmaktır.Hiç düşünmem parayı pulu, hatta bu sene annem alırken beni frenlemeseydi ne büyük salak durumuna düşeceğimi de söylemeden geçmek istemem.Maaşın ne ki neler alıyorsun müdürün senin neredeyse 4 mislin alıyor o sana alsın dedi gülerek orada kendime geldim:)Sonra herkese verdim hediyelerini,bir de baktım ki aaaaa bu hoparlör fatihine de verdim hediyeyi!!!Ne aptalca bir durum Allahım, sonradan dedim ki Ful sen gerçekten brezilya dizilerindenki saf kızlar gibi davranıyorsun bu kadar mı şuursuz olunur ya!!Adam seni salak yerine koydu niye gidip de ona hediye veriyorsun???50kere teşekkür etti, ay ne düşüncelisin sen biz odun gibiyiz falan dedi..hay diyecektim doğru söze ne denir...İnanın ki o an aklıma gelmedi bu davranışı,her tatil dönüşü insanlara hediye vermeyi severim sadece gaflete düştüm o ayrı!!Bu arada bana burdan kimse hediye falan almaz,ben de bir şey beklemiyorum zaten,hayatta her şey karşılıklı diyenleri sevmem..Zaten bu garip işyerinde 2-3 kişi dışında pozitif enerjiyle çalışan normal bir insan yok, hepsi ruhsuz makineler gibi:))O 2-3 kişi de olmasa ne yaparım bilmiyorum!
İşte böyle bi insandır Ful, nesli tükenmek üzere olan, tüm bu şapşallıklarına gülümseyen ve yine muhtemelen aynı iyilik oyununa yenik düşecek bir minik kedi :))

6 yorum:

Dolunay dedi ki...

fulcum senın su ısyerınıde cok merak edıyorum :) ıyı haftasonları canım.ben tatıle cıkamadım bu arada.esımın ıznı yoktu :(

Loreathan dedi ki...

İşte bu yüzden iş yerinde iş yapmaktan çok blog yazıyoruz hehehe:D

İDEA dedi ki...

FUL,
Sen galiba ise basladin yine.Cok belli oluyorda ±)

Verago dedi ki...

içinize sinmediğine göre mutlaka haklısınız ama yine de hediye vermiş olmanız sizin içinizin güzelliği..
anlamayan birine bile güzel bir davranış, yapandan verenden bişey eksiltmez..
zaten Allah söyletmiş işte "biz odun gibiyiz" demiş. bile bile devam etsin böyleleri isterse ya da düşük bir ihtimal de olsa biraz özeleştiri yaparlar belki.. o zaman sizin bu davranışınız daha da anlamlı olur..
insanı aptal yerine koyuyorlar ve öyle gösteriyorlar doğru ama sadece kendi düşüncelerinde öyle..
gerçek bambaşka.. siz öylelerine uymayın, sinirlerinizi yıpratmayın.

Ayça dedi ki...

tamam itiraf ediyorum hafiften tebessüm ederek okudum yazdıklarını. ama sana değil gülmem seninle aynı kaderi bir zamanlar paylaşmış salak kendime :D aynı şeyi ben yapardım, kimse bana bir şey almazdı ben niyeyse iyi niyetliyim ya herkese küçük de olsa bi şiler alırdım. ne gereksiz işler yaaa :)) ama benim çalıştığım kurumda insanı bir şeyler almaya zorlayan garip bir hiyerarşi vardı. neyse ki kurtuldum. seni kocaman öpüyorum yanaklarından, güzel mutlu bir hafta sonu senin olsun. o işyerindeki odunları düşünme hiç boşver :)

papatya dedi ki...

Yazini okuyunca benden bahsediyorsun sandim bir an.Benimde senden farkim yok inan.Ama ne olursa olsun ne yasanirsa yasansin biz gibiler degismez.Hani derler ya can cikmayinca huy cikmaz dogru soze ne denir.Hayatin hep guzelliklerle dolu olsun.Kenya´dan kucak dolusu selamlar...

EMEĞE SAYGI

Internet-Gazete-Dergi ve her türlü basılı yayın için geçerlidir : Yazılarımdan ismim ve adresim link gösterilmek suretiyle alıntı yapılabilir. İzinsiz emek hırsızlığı durumunda hakkımı "hukuki çerçevede" sonuna kadar arayacağıma emin olabilirsiniz.Emeğe saygı gösterdiğiniz için teşekkürler!