Fotoğrafım
Türkiye
Bir zamanlar ful yaprakları adında bir çiçek kız vardı.Saçları tuhaftı.Bir tutamı domates kırmızısı,perçemleri havuç rengi,kalanlarsa ahududu şerbeti gibi kızıldı.Pembe gözlükleriyle dünyayı ve insanları koşulsuz sevmeye kararlıydı ama gerçekleri görmesi zaman almadı.Canını yakanlardan kurtulmayı denedi, doğrulup toparlandı,gözyaşlarını sildi ve aynaya baktı. Gülümseyerek kendine bir söz verdi.Çiçek kızın hayattaki serüveni her daim taptaze ve rengarenk olacaktı... İletişim : fulyapraklari@hotmail.com

değer verenler

22 Mart 2010 Pazartesi

"uyan"


Belki çocukluktan kalan küçücük bir hikayenin ardından gitmek içindir uykular,
Belki yaşanmamış yaşanacak, onca hayal peşinden koşmak içindir bütün masallar.

Uyan uykundan, çok uyursan herşey geçer yaşanmadan
Uyan güzel uykundan, ne kadar tatlıda olsa hayat uykuyla geçmez..
Yaşanacak o kadar çok şey,anlayacak anlatacak çok hikaye var aklımda,
Ama sen uyursan kime anlatırım?
Sen gözlerin kapalı kalırsan kime ?
Çok uyursan, gözlerin mahmur kalır, güneş ısıtmaz kirpiklerini

Uyan uykundan güzel kız,
içi güzel, yüzü güzel, canı çok şeker...


Bu satırlar- Jehan Barbur'un "uyan" adlı şarkısına aittir.

6 yorum:

Profösör dedi ki...

Bu şiir "idil'in bayram şekeri" gibi olmuş.

Aylak Kedi dedi ki...

beğendim ben bunu, çok beğendim hem de :))

JAMES WHITE dedi ki...

Ful Yaprakları,
Bu çok iyi olmuş. Akıcı, keyifli sıcacık. Bayıldım. Samimi ve anlaşılır. Gerçekten çok sevdim :D

Ful yaprakları dedi ki...

@profösör,aylak kedi ve cem,

Bu şiir benim değil ne yazık ki,
uzun zamandır yazılarımda bahsettiğim ve herkesin nedir bu şarkı dediği jehan barbur'un uyan şarkısının sözleri.
o kadar içten ve güzel ki, tıpkı bir masala sürüklüyor beni:)
sizleri de sürüklesin,


sevgiler,
gülücükler,

Profösör dedi ki...

Teşekkür ederim. önemli olan senin yüreğinde taşıdığın bu duygulardır.

umursamaz dedi ki...

super.. etkılendım dogrusu sabah sabah, uyandım :)
sevgıler fulcum..

EMEĞE SAYGI

Internet-Gazete-Dergi ve her türlü basılı yayın için geçerlidir : Yazılarımdan ismim ve adresim link gösterilmek suretiyle alıntı yapılabilir. İzinsiz emek hırsızlığı durumunda hakkımı "hukuki çerçevede" sonuna kadar arayacağıma emin olabilirsiniz.Emeğe saygı gösterdiğiniz için teşekkürler!