Fotoğrafım
Türkiye
Bir zamanlar ful yaprakları adında bir çiçek kız vardı.Saçları tuhaftı.Bir tutamı domates kırmızısı,perçemleri havuç rengi,kalanlarsa ahududu şerbeti gibi kızıldı.Pembe gözlükleriyle dünyayı ve insanları koşulsuz sevmeye kararlıydı ama gerçekleri görmesi zaman almadı.Canını yakanlardan kurtulmayı denedi, doğrulup toparlandı,gözyaşlarını sildi ve aynaya baktı. Gülümseyerek kendine bir söz verdi.Çiçek kızın hayattaki serüveni her daim taptaze ve rengarenk olacaktı... İletişim : fulyapraklari@hotmail.com

değer verenler

4 Nisan 2010 Pazar

"bıraktım"



Üzüldüm evet,
Ama hiç bir detay anlatmayacağım artık, yorgunum çünkü,kendimle kalacağım,ne istediğime karar vereceğim, görünmez bir duvar öreceğim etrafıma ve içten olmayan kimseyi yaklaştırmayacağım.
Öyle planlar yaparak da kendimi kandırdığımın farkındaydım bakmayın siz,
Ama bu aralar yazıya tutunuyorum,arkadaşım oldu yazmak.
Mesela dün akşam, öylece sessiz ağlıyordum, bir şeyler yazmaya başladım bloga, durmadım baktım ki kısa bir hikaye olmuş, masal gibi...güvendiğim birine okuttum çok beğendi, "değerlendirsene" dedi.
Ama yayınlamak istemedim, kopyalansın istemedim.
Hatta kısa film çekmek isteyen ve senaryo arayan bir arkadaşıma mı versem diye düşündüm.
Onun gibi daha neler neler birikiyor.
İçimde ne varsa aktarıyorum sayfalara...
Üzüldüm evet yine, ama bir bir içimden çıkıp gidiyor hepsi.
artık tek kelime yok aşkla ilgili.
ama dostların da dediği gibi yaşam aşkıyla, doğa aşkıyla,binbir güzellikteki aşkla ilgili yazacak çok şeyim var.
Tüm mutluluk oyunlarıma rağmen bu ara gözlerim sürekli dolsa da, biliyorum ki bu kişisel değil genele karşı bir serzeniş.
Boktan,çürümüş düzene, garip insanlara, dalkavuklara, kalp dolandırıcılarına sesleniş.
Kendimi dinleyeceğim bir süre, etrafıma bakınacağım,aramayacağım hiç bir şey, ne aşk, ne meşk, ne mutluluk...
Gelecekse gelsin, ne gelecekse.
İyi olan herşeyi karşılarım.
Ben ipin ucunu bıraktım...

11 yorum:

cem dedi ki...

neden yazdıklarını bu kadar ciddiye alıyorsun bu da zorlamıyor mu seni?

(ciddiye alınmayacak yazıların olduğundan dolayı böyle söylemiyorum aman yanlış anlaşılmaya)

Ful yaprakları dedi ki...

yazdıklarımı neden ciddiye almayım ki?
neden zorlasın beni,
ben anlamadım bir şey :)

UykusuZ dedi ki...

hayat yaşamktır Ful, öyle böyle değil doğru düzgün dolu dolu.
Sendeliyeceksin, sevineceksin yeni şeyler öğreniğ öğreteceksin dolayısı ile ipin ucunu bırakmak yok

stuven dedi ki...

ne zaman ki beklemeyi bırakıyoruz beklenen o zaman geliyor. bizi üzmeyecek olan bir yerlerde ama sanırım biraz daha zamanı var...

ruhumun pusulası dedi ki...

Seni de mi üzdüler seninde mi doldu koca koca gözlerin? Geç soğuyor burkulan yerler... Ece Temelkuran diyor ki; "12 yaşındayken içlerinde koşmaya başlayan o vahşi atı hemen nasıl da yakalıyorlar? Nasıl da korkup dizginliyorlar? Ya da nedir tam olarak bu cinayetin sebebi?
...Haklılar bu cinayeti işlemekte ya da işletmekte kadına kendi kendine. Çünkü eğer kadınların ışıkları sönmezse müthiş olabilirler. Dünyayı ele geçirebilirler. Hakikaten! Keşke sevmeye ve sevilmeye bu kadar ihtiyacımız olmasa, o ihtiyaç bizi uysal, evcil atlara dönüştürmese" Işığını hiç soldurma...

beenmaya dedi ki...

bahara bırak kendini bırak yenilesin bahar seni...

ruhum dedi ki...

Umut etmeyi bırakmamak lazım.
Ver ellerini ellerime ümidim...
Hakettiğin tüm güzelliklerin en kısa zamanda karşına çıkmasını dilerim
Sevgiler...

asmabahce dedi ki...

stuvene de katılıyorum ne zaman beklemeyi bıraksak o zaman çıkıp gelir:)

asmabahce dedi ki...

kalp dolandırıcıları:(

umursamaz dedi ki...

ful cum, havadan mıdır nedir
bende aynı dygulardayım.
teslimiyet gerek. teslim olmak olacak olana
bılınmezlıge

ruhumun pusulası dedi ki...

Ben seni merak ettim!!! Ruhundaki düğümleri çözebildin mi?

EMEĞE SAYGI

Internet-Gazete-Dergi ve her türlü basılı yayın için geçerlidir : Yazılarımdan ismim ve adresim link gösterilmek suretiyle alıntı yapılabilir. İzinsiz emek hırsızlığı durumunda hakkımı "hukuki çerçevede" sonuna kadar arayacağıma emin olabilirsiniz.Emeğe saygı gösterdiğiniz için teşekkürler!