Fotoğrafım
Türkiye
Bir zamanlar ful yaprakları adında bir çiçek kız vardı.Saçları tuhaftı.Bir tutamı domates kırmızısı,perçemleri havuç rengi,kalanlarsa ahududu şerbeti gibi kızıldı.Pembe gözlükleriyle dünyayı ve insanları koşulsuz sevmeye kararlıydı ama gerçekleri görmesi zaman almadı.Canını yakanlardan kurtulmayı denedi, doğrulup toparlandı,gözyaşlarını sildi ve aynaya baktı. Gülümseyerek kendine bir söz verdi.Çiçek kızın hayattaki serüveni her daim taptaze ve rengarenk olacaktı... İletişim : fulyapraklari@hotmail.com

değer verenler

26 Mayıs 2010 Çarşamba

"şefkat"

Dişimi soran, merak eden,yardım eden herkese binlece teşekkürler,
Ağrım devam ediyor, daha hafif, bazen delirticek gibi,bazen suskun,ama benimle birlikte.
Berbat bir baskı yerleşti çeneme, delirtiyor.
Öncelikle haftasonu bir panaromik rontgen çekilerek son durumu diş hekimime gösterip "ameliyatlıktır" denildiğinde cerrah kısmında bana öneride bulunan blog arkadaşlarımı aramaya başlayacağım.
Beni merak eden ve ilgilenen herkese tekrar çok teşekkür ederim.
İyi ki varsınız...
Bir yandan dişim, bir yandan belim ağrıyor, bacaklarıma vuran o ağrıdan yıldım..moralim sıfırın altında.İş yerimde sorunlar aldı yürüdü...
Bir ışık bulmak,ona tutunmak ve kendimi ona teslim etmek istiyorum.
Kendimi anlık mutluluklara bıraktım ve içimde ciddi bir duygu gelgiti yaşıyorum ki zor bir durumdayım ve ne yapacağımı bilemiyorum.
Bir gün içinde farklı farklı onlarca ruh hali ve duygunun tadına bakıyorum sanki..bir mutlu, bir boşvermiş,bir dipte,bir umutlu,bir yılgın...
Bende bu ara en çok eksikliğini hissettiğim duygunun farkına vardım,aslında enerji seansında da bunun farkına vardık; "şefkat"...
Birine sığınmaya, saçlarımı okşamasına, huzurla omuzunda dinlenmeye ihtiyacım var.
Aşk değil belki de tam aradığım, tutku değil şu anda,macera hiç değil..istediğim tek şey şefkat...
Birilerinin bana "geçecek, bitecek, her şey yoluna girecek masalları" anlatmasına,
ve benim de o masallara inanmaya çok ihtiyacım var.
Hatta öyle inanayım ki hepsi gerçek olsun...

23 yorum:

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

hiçbir konuda olmadığı gibi işlediğimiz hayat konusunda da grafik herzaman düşüşte olmaz, tıpkı herzaman yükselişte olamayacağı gibi
sıkıntı muhakkak yerini feraha bırakacaktır
yüreğinizi tüketmeyin ve gönlünüzü ferah tutun
sevgiler...

losstime dedi ki...

aradığın şefkati göstericek bir mutluluk mulman umuduyla

UykusuZ dedi ki...

Ful acaba bugün yazı yazdı mı? diye benim gibi merak eden ve hergün kontrol eden insanlar vardır, bunu düşün

Ateş Böceği dedi ki...

masal anlatamam sana belki ama emin ol bunların hepsi geçecek ...

Sen ki sayfana her gelene rengarenk umutlu ışıklı bir hal sunuyorsun ..Emin ol insan yeniden doğuyor herşeye rağmen önce en dibe vuruyor onun şiddetiyle yükseliyor zaten ..

dilerim ağrıların bir an önce diner ..dilerim merhemin şefkati aradığın omuzda bulursun en kısa zamnda ..

sevgiler

NiLaY dedi ki...

gerçekten inan herşey çok güzel olacak :)

Oğuz Marangoz dedi ki...

Geçecek, bitecek, her şey yoluna girecek Ful. Her şey güzel olacak en kısa zamanda. Sadece biraz daha sabır gerek, az kaldı güneş elbet doğacak...

Sittirella dedi ki...

Dilerim; yaşamak istediğin tüm rüyaları yaşarsın... ve hepsi senin için gerçek olur.
Diş konusunda, panaromik röntgen kolleksiyonuna sahip olan bir bilirkişi olarak derim ki; yirmilik diş baskı yapar, hayatı zindan eder fakat bir anda geçer.
Dün de dediğim gibi, yan gelmediği sürece ve damağı kendisi delip çıkmaya başlamadığı sürece kalsın. İyi bir diş hekimi bunu zaten sana söyleyecektir.
Çünkü -bak burası çok önemli- damak cerrahi yöntemle açılıp diş alındığında, hele ki diş hekimi sırf ücretine bakılıp gidilen bir dişhekimi ise... tanımıyorsan, tecrübesini bilmiyorsan, 20lik dişin yerinde oluşacak en küçük bir iltihaplanma, dişlerin gömülü olduğu çene kemiğinin hastalanmasına ve sapasağlam olan dişlerinin sırf kemikte ur olmaması, kısacası bir nevi kansere dönmemesi için çekilmesine dek gidiyor.
Sırf ağrıdan, acıdan bir an önce kurtulmak uğruna vereceğin her karar gelecekte sana çok daha büyük ağrı ve diş kayıpları olarak geri dönmesin.
Nereden biliyorum? 2 Haziran'da sapasağlam olan 3 dişimin çekilip çekilmeyeceğine yeni panaromik röntgenime ve kemikteki iyileşme düzeyine bakarak karar vereceklerde ondan.
Ben çekiyorum, sen çekme Ful Yaprağı :)
Dualarım seninle.
Sevgilerimle,
S.Ella

Yeşim dedi ki...

Canım benim, çok ama çok geçmiş olsun.
Yazını okuyunca annelik duygularım kabardı, keşke yanında olup, saçlarını okşayıp " geçecek merak etme geçecek hepsi " diyesim geldi.

Sevgiler

BBH ! ☮♥♫ dedi ki...

sevgili Ful,
istedigin masal olsun, hayal olsun! bende cok var! mail adresini sayfanda göremedim, hemen bir iki ne$eli resim gönderecektim :-) gülen gözler, civil civil civildayan insanlardan daha güzel bir $ey var mi $u dünyada!
$efkat? bir sor bakalim kendine, belki de lazim olan kendi kendine $efkattir. Bilmem anlatabildim mi? Ihtiyacimiz olan kendimizde, belki de ;-) Bebeklerde büyüme sendromu oluyor ya, bizde de olgunla$ma sendromu oluyor, bence. Bunlarin hepsi normal, hisli ,duygulu insanlarda daha yogun ya$anmasi da cok normal. Evet cok sancili, acili ama , iyi böyle. Iyi ki böyle bir insaniz. Güzel günler gelecek, Ful. Arkana huzurla yaslanip , gülümseyerek $u günlere bakacaksin.
Di$, zor i$ler. Ibuprofen agri kesici bana cok yardim etti.

öykü dedi ki...

Gececek cıcek kız
senı cok sevıyoruz
ınan bana gececek
azıcık sabır
dogru doktoru da bldun mu korkma öptum cok

RaMa dedi ki...

Geçmiş olsun şekerim

Ful yaprakları dedi ki...

aynur,
evet grafiğimiz bir yüksek, bir alçak..ama bir yerlerde imdat denecek seviyeye getiriyor insanı,
umarım hr şey yoluna girer ve en kısa zamanda düzelir,
sevgiler

Ful yaprakları dedi ki...

lossstime,

iyi dileğine çok teşekkür ederim:)

Ful yaprakları dedi ki...

decisions,
bunu her gün aklından geçirmene çok sevindim, beni merak eden birilerinin olduğunu bilmek çok güzel.yazılarımı okuman ve düzenli takip etmen beni çok mutlu etti..

Ful yaprakları dedi ki...

ateş böceğim,
güzel dileklerin bir an önce gerçekleşir umarım,
o merhametli şefkatli omuzu bulurum,
huzurla geleceğe bakarım,
hayattan korkmam...

Ful yaprakları dedi ki...

nilaycım,

inşallah :))

Ful yaprakları dedi ki...

oğuz,
evet güneş her zaman bulutta kalmaz,
elbet dinecek yağmur ve gün ışığıyla gözlerim kamaşacak....

Ful yaprakları dedi ki...

sittirella,
benim 1 dişim çıktı çok şükür,
diğerinin bir kısmı çıktı kalanı itiyor o sorun yaratıyor sanırım çünkü kalan kısmı çıkamıyor bir türlü.
alt çene ise tamamen gömük çıkmaya bile imkan yokmuş çünkü dişler yan duruyor:((
en kısa zamanda en iyi haberleri veririrm size inşallah,
sevgiler

Ful yaprakları dedi ki...

yeşim,

ne kadar ihtiyacım var ,
ah bir bilsen..

çocukluğuma geri dönmek istiyorum.
kapı ardına saklanınca her şey bitecek sanki...

Ful yaprakları dedi ki...

buketbuket hayaller,

olgunlaşma sendromu sanırım, aslında ben her şeyi atlattığıı düşünürken gardımı düşürdüm :((

şu an tavan seviyesinde sıkıntılaırm olduğundan coştum eminim en kısa zmanda toparlayacağım,

sevgiler yolluyorum kocaman!

Ful yaprakları dedi ki...

öykücüm,
çiçek kız lakabını çok sevdim,
rengarenk oluşumu beni tnımadan da olsa fark ediyorsunuz ne güzel:)
iyi ki varsın,
ben de hepinizi çok seviyorum!

sabır, sabır haklısın...

Ful yaprakları dedi ki...

rama,

çok teşekkür ederim:)

papatya dedi ki...

Ful'cum,az daha dayan.Inaniyorum ki hersey cok guzel olacak senin icin.

Her cefanin bir sefasi vardir mutlaka.
Sen sabrindan odun verme ve az daha dayan..

Sevgiler..

EMEĞE SAYGI

Internet-Gazete-Dergi ve her türlü basılı yayın için geçerlidir : Yazılarımdan ismim ve adresim link gösterilmek suretiyle alıntı yapılabilir. İzinsiz emek hırsızlığı durumunda hakkımı "hukuki çerçevede" sonuna kadar arayacağıma emin olabilirsiniz.Emeğe saygı gösterdiğiniz için teşekkürler!