Fotoğrafım
Türkiye
Bir zamanlar ful yaprakları adında bir çiçek kız vardı.Saçları tuhaftı.Bir tutamı domates kırmızısı,perçemleri havuç rengi,kalanlarsa ahududu şerbeti gibi kızıldı.Pembe gözlükleriyle dünyayı ve insanları koşulsuz sevmeye kararlıydı ama gerçekleri görmesi zaman almadı.Canını yakanlardan kurtulmayı denedi, doğrulup toparlandı,gözyaşlarını sildi ve aynaya baktı. Gülümseyerek kendine bir söz verdi.Çiçek kızın hayattaki serüveni her daim taptaze ve rengarenk olacaktı... İletişim : fulyapraklari@hotmail.com

değer verenler

9 Eylül 2009 Çarşamba

"Hala umudum var"

Zor günler
Bir gün mutlaka geldiği gibi gider...
Zor günler
Bildiğin herşey gibi kaybolup gider...
Biliyorum, yorgunsun
Çoktan unutulmuşsun
Hiçbirşey aynı kalmaz!
Yarın belli olmaz!

Benim hala umudum var
Hala umudum var.

Şimdi sen,
"Güvendiğim sularda boğuldum" dedin
Tesadüfen
Belki balık olsan kurtulsan,
Kimbilir?
Gel dinlen yanımda!
Gel saklan arkamda!
İstersen konuşma,
Onlar hep sorarlar

Benim hala umudum var
Hala umudum var...

[Aylin Aslım/Gel-git,2000]

7 yorum:

beenmaya dedi ki...

böylesi kabus gibi bir günden sonra (İkitelli'ye gidemeyiş yollarda harap olup tekrar geri dönüş, durumun vehametini ve en önemlisi can kayıplarını öğrenip kahroluş, üzerine çok yakın bir arkadaşın babasını bir cinayete kurban vermesini annesinin de yoğun bakımda olmasını öğreniş) hala umudum var mı diye sordum içime olmalı diye cevap verdim sonra kendime...

Aylin Ünlü dedi ki...

Sözleri çok güzelmiş gerçekten,paylaştığın için teşekkürler...

öykü dedi ki...

Benım de hala umudum var
duzelsın ıstıyorum artık bıseyler..

papatya dedi ki...

Umut dolu en guzel gunlere.Sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

benim de hala umudum var :)

Adsız dedi ki...

çok güzel..
umudu kaybetmemek güzel..

Stil Direktoru dedi ki...

Bayılırım bu şarkıya ben kuzum umut herşeyimiz zaten

EMEĞE SAYGI

Internet-Gazete-Dergi ve her türlü basılı yayın için geçerlidir : Yazılarımdan ismim ve adresim link gösterilmek suretiyle alıntı yapılabilir. İzinsiz emek hırsızlığı durumunda hakkımı "hukuki çerçevede" sonuna kadar arayacağıma emin olabilirsiniz.Emeğe saygı gösterdiğiniz için teşekkürler!