Fotoğrafım
Türkiye
Bir zamanlar ful yaprakları adında bir çiçek kız vardı.Saçları tuhaftı.Bir tutamı domates kırmızısı,perçemleri havuç rengi,kalanlarsa ahududu şerbeti gibi kızıldı.Pembe gözlükleriyle dünyayı ve insanları koşulsuz sevmeye kararlıydı ama gerçekleri görmesi zaman almadı.Canını yakanlardan kurtulmayı denedi, doğrulup toparlandı,gözyaşlarını sildi ve aynaya baktı. Gülümseyerek kendine bir söz verdi.Çiçek kızın hayattaki serüveni her daim taptaze ve rengarenk olacaktı... İletişim : fulyapraklari@hotmail.com

değer verenler

18 Nisan 2011 Pazartesi

"Bloglar açılacak mı?"


Pek çok yerde buna benzer sorular görüyorum, kimi açıldı diyor kimi açılmadı.

Evden bloguma erişemiyorum, ayarlarımı değiştirmemiştim.

İşyerinden erişiyorum ama bu sefer de sağdaki sutünlarımı göremeden,yazarken bir takım aksilikler yaşayarak...

Yeni kayıt açamıyorum, varolan yazılarım üzerinden değiştirme yaparak kayıtları yayınlayabiliyorum, yazılarımın rengini değiştiremiyorum, kaydedemiyorum, 2 kez kaydettiğimde metnimin şekli değişiyor,sayfa sürekli hata veriyor.

Ne zaman bitecek bu çile?

Senelerdir emek verdiğimiz yazılarımıza,okuyucularımıza ve okuduklarımıza ulaşmak için nedir çektiğimiz bu eziyet?

Ekonomi büyümüş-müş, gelişiyormuşuz, dönen bina yapacakmışız, yok şu bizdeymiş, yok şöyle yok böyle...

Ben buradayım, bu ülkede yaşıyorum, madagaskarda yaşamıyorum.

Nefes alıyorum ama özgür olamadıktan sonra ne yapayım ben tüm bunları?

En basitinden bir yazıyı yayınlamak için 2 saat uğraşıyorsam ne önemi var ki ilerlemenin?

tın tın tın tın...bir adım ileri giderim 3 adım geri.



13 yorum:

weekend lover dedi ki...

bloggerlar olarak engel de teget gecio heralde ;P

lafta yasak kalkti ama daha acilmadi maalesef bloglar,bloguma ulasamayan ve bununla ilgili mail yazan cok kisi var :(

nehircce dedi ki...

Sorma canım ya nedir böyle,1 aydan fazla uğraştım nihayet oldu derken bir baktım yazma hevesim kırılmış :( daha bir sürü bloğuna giremeyen insan var.Bu yasaklamalar kalkmalı çok üzücü ve sinir bozucu...Hem fikirim senle..

Adsız dedi ki...

ben de isyan modundayım artık. çevremdeki kimse bloglara giremiyor. evde bir pc den blogspot açılırken diğerinden açılmıyor. komediye gel!
ayh dolmuşum, içimi dökmem sen bloguna kısmetmiş şekerim. :D

Sibelbek dedi ki...

ama biz böyle zaferler kazandık, iki ileri bir geri. :P bloggerlarda 1 ileri 3 geri zafer kazanır, ne olacak, kimlerin torunlarıyız biz!!! :)))))

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Sevgili Ful,bence bu blogların açılacağı falan yok.Dün akşam otomatik DNS alıp baktım mahkeme yazısı çıktı.Bloggerların neredeyse yarısından fazlası ayarları değiştiridiği için giriyor ve blogların açıldığını zannediyor.Bende bu konuya takılmış durumdayım.:((

dalgaizleri dedi ki...

Digitürk en son maç saatlerinde kapatsınlar o zaman diye ilginç bir öneri sunmuştu. Ortalığa açılacak dedikodusu çıktı ama...

Digitürk tarafından yapılan en son açıklamalar:
http://www.digiturk.com.tr/Digilife/Google_Blogger-22lari_magdur_etmeye_devam_ediyor.aspx

http://www.digiturk.com.tr/Digilife/DIGITURK-22ten_aciklama.aspx

Mia Wallace dedi ki...

evet bir türlü açılmadı! açılsın artık noluur :(

Unknown dedi ki...

evet ya ben ayarları değiştirdim girebiliyorum ama bazı blogları açtığımda kırmızı yazı değilde ınternet explorer acmıyor diyor :( senin blogunda uzun suredir bu çok oluyor bana okuyamıyorum Full sana birşey sorucaktım istla gelicem ve senin nişan elbiseni aldığın yeri sorucaktım :) müsait olduğunda bana mail atabilir misin sevgiler güzel haftalar :))

Unknown dedi ki...

benimde şu günlerde aynı sorunum var...yazmak bi dert, arkadaşlarımı okuyamıyorum ayrı dert..ayarları değiştirdim, eklentileri kaldırdım , pera ve mozilla yükledim..yok, yok , yok..

ASLI dedi ki...

Ben de anlamadim.
Artik bitsin ama gercekten

Unknown dedi ki...

ben DNS ayarını değiştirmiştim , hala öyle girebiliyorum.gelecekde elbet bir gün gelecek oldu resmen.kapatmaya gelince hemen anında kanunlar işlemeye başladı , yasağın kalkmasına sıra gelince işler hep erteleniyor , nedense

Meyra dedi ki...

bu yasak korkarım kalıcı bırakmayacak peşimizi..özgürlüğün bir parmak boğumu kadar yaşandığı bu ülkede ben artık beklentilerimi beklemez oldum malesef:((

Yazmak Keyiftir dedi ki...

Sevgili Ful !
Benim mesleğimin dahilinde olan bir konu bu. Tüm yorum yazan arkadaşların hakkı var.
Resmen blogspot ve özel domain adlı siteler için her bölgede IP havuzları oluşturdular ve buna devam ediyorlar. Bir tür izleme engelleme bu.
Dikkatinizi çekmesi gereken en önemli nokta Afrika ve müslüman kuşak ülkelerinin tamamında özgürlük hareketleri internet üzerinden başladı. Ve ne talihtirki seçim öncesinde bir tarihte bir özel firmanın hakları bahanesiyle bloglar kapatıldı.
İkincisi ise bu işi yaptıran firmanın perde arkasında kalması gereken bir açmazı vardı.
Tam zamanına denk geldi.
Bir ihtimal seçim sonrası yada sonbaharda açılır diye tahmin ediyorum. Zira seçimden sonrada adli tatil başlıyor.
İçinden Geldiği Gibi ye katılmamak elde değil. Esas blog dünyası dışından yapılan okumaları engellemekti amaç. Bu da oldu ve insanlar kendileri için daha gerekli gördükleri YOUTUBE için DNS düzeltirken, BLOG için DNS düzeltmiyorlar. Ve bloglar artık pas geçiyor ve ben etkinliğini kaybettiğine inanıyorum. İnsanların tekrar okuma alışkanlığı kazanmaya başlasıyla birlikte bu iş bence 1 yıla patlayacak.
Daha da önemlisi gördükki; içimizden birisi telif haklarına uymadığı anda tekrar kapatılabiliriz. Bu kapanma işinden 8-9 ay önce herkese yedekleme yapın dediğimde tepki almıştım.
Bu ikinci kere yol yaptılar ve ayakları alıştı..
Sevgiler...

EMEĞE SAYGI

Internet-Gazete-Dergi ve her türlü basılı yayın için geçerlidir : Yazılarımdan ismim ve adresim link gösterilmek suretiyle alıntı yapılabilir. İzinsiz emek hırsızlığı durumunda hakkımı "hukuki çerçevede" sonuna kadar arayacağıma emin olabilirsiniz.Emeğe saygı gösterdiğiniz için teşekkürler!