Fotoğrafım
Türkiye
Bir zamanlar ful yaprakları adında bir çiçek kız vardı.Saçları tuhaftı.Bir tutamı domates kırmızısı,perçemleri havuç rengi,kalanlarsa ahududu şerbeti gibi kızıldı.Pembe gözlükleriyle dünyayı ve insanları koşulsuz sevmeye kararlıydı ama gerçekleri görmesi zaman almadı.Canını yakanlardan kurtulmayı denedi, doğrulup toparlandı,gözyaşlarını sildi ve aynaya baktı. Gülümseyerek kendine bir söz verdi.Çiçek kızın hayattaki serüveni her daim taptaze ve rengarenk olacaktı... İletişim : fulyapraklari@hotmail.com

değer verenler

6 Mayıs 2011 Cuma

"Blog yazmak"


Sevgili Mia Wallace beni mimlemiş.
Mimin konusu : Blog yazmaya neden başladık, nereden geldi aklımıza?

2008 yılının Aralık ayı’nda blog dünyasına merhaba dedim.
Sanal ortamda yazmak için bu tarih geç bir başlangıç olsa da, yazma ve okuma tutkusu benim için çocuk yaşlarda başladı.

Çocukluğumdan beri günlük tutardım, şiirler,denemeler yazardım, bunların bazıları okul dönemimde sık sık yarışmalara gönderilirdi ve ödüllerle dönerdim. Herkes benim yazmayı ne kadar sevdiğimi bilirdi.

Üniversite dönemlerinde ise okuma ve yazmaya olan aşkım sayesinde şu anki mesleğimi belirledim.

Blog yazmaya gelince;

Defterlerde bir şeyler tutmak güzel tabii ama bunu pek çok insanla paylaşma imkanıyla birlikte, sınırlarını kendimin belirleyeceği bir pencereden dışarı açılan bir dünyanın kapıları beni cezbetti ve “ful yaprakları”nı bu paylaşım isteğiyle açtım.

Blogum adını, devlet tiyatrolarında sahnelenen ve iki kez gördüğüm muhteşem bir Civan Canova oyunundan alıyor; Ful Yaprakları.

Sizlerden kimliğimi özenle gizlememin en büyük nedeni, kendimi deşifre etmeden, kim olduğumu, ne iş yaptığımı bilmeden, sizlerin benim içimi, ruhumu tanımanızı ve hayata bakışımı okumanızı sağlamak.

Bir diğer neden neden ise özgür olarak düşünebilmenin ve yazabilmenin verdiği paha biçilemez keyif...

Bugüne kadar 2 blogda toplamda 331 yazı yazmışım ve 784 izleyiciye ulaşıyor yazılarım.

Her gün onlarca kişinin yazısını okuyorum, yeni insanlar tanıyorum, yeni hayatları gözlemliyorum, herkesin penceresinden nasıl göründüklerine bakıyorum ve besleniyorum.

Yazmak kişinin kendini ifade edebilmesi için en önemli yollardan biri,
Ben de en çok kendimi “yazarken” iyi anlatabiliyorum.

İşte bu yüzden buradayım ve dilerim daha uzun yıllar yine burada olurum.




TÜM YASAKLAMALARA ,TÜM ENGELLEMELERE RAGMEN BURDAYIM .
BLOG YAZMAYI SEVIYORUM...
SANSÜRLERE, YASAKLARA HAYIR!



20 yorum:

aysun dedi ki...

Bence blog yazmakta okumakta ve buradaki arkadaşlarla tanışmakta çok güzel bir duygu yaşadığımız düzen içinde içimizde yaşama sevinci kalmazken senin yada diğer arkadaşların yazdığı bir cümlede teselli bulup tekrar hayata yaşama sarılıyorum bence yazmaya da okumaya da devam et Ful Yaprakları iyi ki burdayız birlikteyiz.

Ebru dedi ki...

Ne iyi etmişsin:)

Ful yaprakları dedi ki...

@ysun,

öyle iyi ifade etmişsin ki ne denir bunun üstüne:))

iyi ki varız, iyi ki kendimizi ifade edebiliyoruz, iyi ki buradayız!

sevgiler:)))

Ful yaprakları dedi ki...

nehir ida,

çok teşekkürler:))

Adsız dedi ki...

ne güzel ifade etmişsin, bayıldım. tanımadıgın insanların hayatlrından kesitler görmek cok garip olsa da bir o kdr da güzel. iyi ki yazmaya baslamıssın da seni tanımısım

Adsız dedi ki...

ne güzel ifade etmişsin, bayıldım. tanımadıgın insanların hayatlrından kesitler görmek cok garip olsa da bir o kdr da güzel. iyi ki yazmaya baslamıssın da seni tanımısım

öykü dedi ki...

Çıcek kız Ful

dılerım cok uzun yıllar bırlıkte olalım

hayatı bırbırımızın pencererısnden de gorme sansımız hep daım olsun
optum cok

Unknown dedi ki...

blog yazmak güzel şey, iyi ki varsın..

Unknown dedi ki...

blog yazmak güzel şey, iyi ki varsın..

Ful yaprakları dedi ki...

Handan,

çok teşekkür ederim,

iyi ki varsınız, iyi ki yazıyoruz, okuyoruz, paylaşıyoruz...

kucak dolusu sevgiler:)

Ful yaprakları dedi ki...

Öykü'cüm,

hep yazalım hep okuyalım, paylaşalım, pencerelerimiz açık olsun, merak edelim, her şeyi iyi yönde değiştirmek için dönüştürmek için uğraşalım,

seni okumak da çok keyifli,

hep burada olalım..

sevgiler
öpücükler.

Ful yaprakları dedi ki...

Öz'üm,

çok teşekkürler,

sen de iyi ki varsın :)

sevgiler,

Unknown dedi ki...

Okurken mest olduğum anlar vardır işte o anları sitende yaşıyorum...Çok keyif alıyorum Ful Yapraklarını okurken ,iyi ki yazıyorsun :)))) Yazma aşkını çok beğendim , hiç bitmeyen ölümsüz bir aşktır inşallah Ful Yaprakları'm :)))

CMOS dedi ki...

iyiki de açmışsın blog yoksa ben seni tanıyamazdım yazıları okuyamazdım düşüncelerini paylaşamazdııım, blogunda gezinmeyi çok seviyorum=)

okuryazar naneşekeri dedi ki...

bir arkadaşım, blog virüsü diyor blog açıp yazı yazma tutkusuna :) çoks eviyorum bu ifadeyi.bana da o bulaştırdı zaten bu virüsü :)
yazıları,düşünceleri ,hobileri ile yeni insanlarla tanışmak çok keyifli.

Ful yaprakları dedi ki...

içimizdeki karnaval,

çook çook teşekkür ederim, beni öyle mutlu ettin ki:))))

yazmaya, paylaşmaya devam,

iyi ki varsın:)))

öpücükler,sevgiler,

Ful yaprakları dedi ki...

CMOS,

çok teşekkür ederim:))

siz keyif aldıkça ben daha çok yazmak istiyorum:)))

paylaşmaya son sürat devam,

sevgiler:))

Ful yaprakları dedi ki...

okuryazarnaneşekeri,

evet:)
virüs gibi, arada ben "bırakıyorum, bitti" dedim bazen..ama bırakamadım olmadı:)

hep devam hep devam..
umarım yasaklar, sansürler olmaz bir daha da uzun yıllar boyu yazarız, okuruz:)

sevgiler,

öykü dedi ki...

Iyı kı burdasın

ıyı kı hepımız burdayız
hem blogumuza
hem de bırbırımıze sahıop cıkacagız
hıc bı yasak bızı yokedemeycek

izmir ilaçlama şirketleri dedi ki...

süper bir site olmuş

EMEĞE SAYGI

Internet-Gazete-Dergi ve her türlü basılı yayın için geçerlidir : Yazılarımdan ismim ve adresim link gösterilmek suretiyle alıntı yapılabilir. İzinsiz emek hırsızlığı durumunda hakkımı "hukuki çerçevede" sonuna kadar arayacağıma emin olabilirsiniz.Emeğe saygı gösterdiğiniz için teşekkürler!